beantwoord

Onterecht gels afgescreven

  • 23 July 2023
  • 3 reacties
  • 110 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 1 reactie

Ik kom dus net aan in Roosendaal vanuit Antwerpen-Centraal. Ik ben een week in België geweest. Ik ga uit de poortjes, omdat ik mijn kaart wil opladen, zodat ik genoeg geld heb om thuis te komen met de trein en bus. Ga ik uit de poortjes en staat er rit: 10 euro.

Op een andere thread wordt er dan gezegd dat je officieel niet mag inchecken vanuit binnen om vervolgens te reizen. Maar hoe kan ik uit het station gaan om mijn kaart op te laden zonder dit te doen. Het kan moeilijk anders als ik een week in België ben.

icon

Beste antwoord door Daniel 23 July 2023, 19:20

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +2

Je had de poortjes met een QR-code op je internationale ticket kunnen openen. Of als dat niet werkte de infoknop naast de poortjes gebruiken zodat ze er op afstand eentje konden openen.

Overigens staat er doorgaans ook een automaat binnen de poortjes om je kaart op te laden. Daarna kan je dan het overstap-paaltje gebruiken om in te checken.

Ah op die manier. Dankjewel. Weet je echter ook wat ik nu kan doen om dit geld terug te krijgen, want er is alsnog onterecht 10 euro afgeschreven.

Reputatie 7
Badge +3

Ah op die manier. Dankjewel. Weet je echter ook wat ik nu kan doen om dit geld terug te krijgen, want er is alsnog onterecht 10 euro afgeschreven.

Telefonisch, via Twitter, Facebook of chat contact opnemen met NS klantenservice.

Reageer