Waarom is mijn ov-chipkaart ontkoppeld in Mijnns.nl? Vanochtend herkende noch de kaartautomaat noch de kaartlezer bij de poortjes mijn kaart? In mijn NS en bij OV-chip.nl bleken diende ik vervolgens mijn kaart opnieuw te koppelen. Waarom?
Bladzijde 1 / 1
Ik weet dat er vanochtend een kleine storing was in de Mijn NS-accounts. Grote kans dat dit ook invloed heeft gehad op jouw Mijn NS-account. Heb je inmiddels de kaart wel weer kunnen koppelen?
Waarom de kaart niet herkend werd bij de kaartautomaat en poortjes durf ik echter niet te zeggen. Het Mijn NS-account heeft daar verder geen invloed op. Laat de kaart vooral uitlezen bij een servicebalie. Hier kunnen ze kijken of alles nog wel pluis is.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.