de mail. Nog niet zolang geleden hebben wij je ov chipkaart met nr …….vervangen of beëindig Goed om te weten er stosnd nog een bedrag op je kaart. Dit maken we binnen 7 dagen over op bankrek eindigend op ,,, maar dit nummer is vervallen ik heb een ander banknummer en het kaartnummer van mijn ov chipkaart klopt ook niet Dit is nog geldig tot 11-12-2029 Is dit een valse melding?
Welkom op onze NS Community lenneke1943. Dit lijkt op een bericht van een ander bedrijf, namelijk OV-chipkaart zelf. Ik raad je aan om met hen contact op te nemen.
Wanneer jouw ov-chipkaart geldig is tot 11-12-2029 dan is deze nog niet zo lang geleden vervangen. Het bericht is verstuurd door ov-chipkaart. Met hen kun je contact opnemen over het nieuwe bankrekeningnummer.
Die mail krijg je na de einddatum van een kaart die verloopt. Helaas kan je je IBAN niet zelf wijzigen bij Mijn OV-chip. Blijkbaar is je kaart gratis via NS vervangen, want anders zou men het IBAN gebruiken waarvan je huidige kaart betaald is.
Het kan natuurlijk ook een foutje zijn, maar de verlopen kaart zou (als inactief) in Mijn OV-chip moeten staan. De nieuwe kaart staat daaar ook, en anders even koppelen (altijd verstandig als je hem wilt blokkeren of automatisch saldo aan/uit wilt zetten).
het kaartnummer van mijn ov chipkaart klopt ook niet Dit is nog geldig tot 11-12-2029
Elke OV-chipkaart heeft een eigen nummer. Uw nieuwe kaart, die nog geldig is tot december 2029, heeft dus een ander nummer dan de oude kaart die pas verlopen is. Het nummer in de mail zal van de oude kaart zijn.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.