beantwoord

OV-chipkaart keuzedagen

  • 4 November 2023
  • 3 reacties
  • 65 Bekeken


Op 8 juni 2023 is van mijn rekening een bedrag van € 94,70 afgeschreven voor het opnemen van mijn keuzedagen.
Deze week kom ik er achter dat dit jaar helemaal geen keuzedagen op mijn kaart komen te staan.

Ik hoop dat u mij kan helpen om dit probleem te verhelpen.

Met vriendelijk groet,

*persoonlijke gegevens verwijderd door Moderator.

icon

Beste antwoord door Tochjo 4 November 2023, 09:57

Bekijk origineel

3 reacties

Badge +3

Deze community is bedoeld om reizigers door andere reizigers te laten helpen. Wij hebben geen toegang tot klantgegevens en kunnen u dus niet helpen met uw probleem.

U moet rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om hierover met een medewerker van NS te spreken. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op X (voorheen Twitter) of Facebook.

Reputatie 7
Badge +3

Heb je de keuzedagen opgezegd? Als je ze niet hebt opgezegd dan heb je rond de verlengingsdatum een overzicht gekregen. Als de 7 keuzedagen tegelijk komen en niet meer 2 maandelijks krijg je geen bericht meer dat er een nieuwe klaar staat.

Reputatie 3

Ik zou uw persoonsgegevens zsm verwijderen, dit is een openbaar forum. U kunt het beste contact opnemen met de klantenservice.

Reageer