Op 8 juni 2023 is van mijn rekening een bedrag van € 94,70 afgeschreven voor het opnemen van mijn keuzedagen.
Deze week kom ik er achter dat dit jaar helemaal geen keuzedagen op mijn kaart komen te staan.
Ik hoop dat u mij kan helpen om dit probleem te verhelpen.
Met vriendelijk groet,
*persoonlijke gegevens verwijderd door Moderator.
Deze community is bedoeld om reizigers door andere reizigers te laten helpen. Wij hebben geen toegang tot klantgegevens en kunnen u dus niet helpen met uw probleem.
U moet rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om hierover met een medewerker van NS te spreken. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op X (voorheen Twitter) of Facebook.
Heb je de keuzedagen opgezegd? Als je ze niet hebt opgezegd dan heb je rond de verlengingsdatum een overzicht gekregen. Als de 7 keuzedagen tegelijk komen en niet meer 2 maandelijks krijg je geen bericht meer dat er een nieuwe klaar staat.
Ik zou uw persoonsgegevens zsm verwijderen, dit is een openbaar forum. U kunt het beste contact opnemen met de klantenservice.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.