Skip to main content

Afgelopen donderdag ben ik in Maastricht waarschijnlijk, mijn OV-chipkaart verloren. Op de terugweg derhalve met mijn bankpas ingecheckt. Ik ben hier al een tijdje op dit forum en ik heb derhalve in de trein gelijk mijn kaart geblokkeerd en een nieuwe aangevraagd. Tot mijn niet geringe verbazing lag de nieuwe kaart dus al gisteren in de brievenbus. Donderdagmiddag om 16.00 uur gemeld en zaterdag dus al een nieuwe kaart.

Bij deze mijn complimenten voor de snelle afhandeling.

Super om te lezen dat het zo snel ging! Ik zou graag zeggen dat we hier een leuk handje in hebben, echter is dit volledig aan de kant van TLS. Ik raad je aan om ook daar je compliment bekend te maken. 😉 

Dan is de jaarlijkse, achterstand die zo rond augustus / september begint bij Translink blijkbaar weggewerkt. De afgelopen weken waren er al minder of geen berichten van te laat ontvangen OV-chipkaarten als ik zo terug denk. 

De OV-chipkaart die ik besteld had een maand geleden kwam een week na aanvraag binnen, dat was dus ook mooi binnen de aangegeven tijd.

Fijn dat die achterstand eindelijk is ingehaald, en laten we het zo houden voor de rest van de tijd 😅.

Reageer