Mijn of chipkaart is verlopen op 27-09-2022 met abonnement, in juli heb ik nadat ik een mail hierover ontving mijn foto ge upload en zou binnen enkele weken een nieuwe kaart ontvangen. Deze heb ik nog niet ontvangen. En nu is mijn kaart verlopen en kan ik niet meer met de trein.
Antwoord
ov chipkaart met abbonement niet ontvangen nadat ik mijn foto geupload had.
Beste antwoord door Robert B
Welkom bij de NS Community!
Dit is al een tijdlang aan de orde van de dag helaas, een nieuwe kaart zou je al lang moeten hebben.
Je zult de kaart nu zelf moeten vernieuwen via OV-chipkaart en kunt de kosten daarvoor (€ 7,50) declareren bij de NS.
Goede kans dat als je dat vandaag nog doet, je vrijdag of zaterdag de nieuwe kaart al hebt.
Voor vergoeding van je reiskosten, zie o.a. https://www.ns.nl/klantenservice/geld-terug/geld-terug-bij-vergeten-abonnement.html of neem contact op met de Klantenservice (telefoon, chat, social media).
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.