beantwoord

OV-Chipkaart niet ontvangen bij bestelling met abonnement

  • 19 September 2022
  • 3 reacties
  • 76 Bekeken

Goedenavond allemaal, ik heb een chip besteld die NS Een week geleden hebben ze vandaag de aankomstdatum ingesteld en ik heb niets ontvangen, wetende dat ik me had geabonneerd, en het abonnement begon vandaag te worden geactiveerd. 

icon

Beste antwoord door Robert B 19 September 2022, 19:47

Bekijk origineel

3 reacties

Badge +3

Welkom bij de NS Community!

Er is rond deze tijd van het jaar vaak vertraging bij de productie en levering van nieuwe kaarten, en op zondag en maandag wordt er natuurlijk geen post bezorgd (zaterdag vaak ook niet).

Kan dus zijn dat de kaart morgen of woensdag komt.

Heb je kosten gemaakt, dan zie https://www.ns.nl/klantenservice/geld-terug/geld-terug-bij-vergeten-abonnement.html

Reputatie 6
Badge

Er is rond deze tijd van het jaar vaak vertraging bij de productie en levering van nieuwe kaarten,

Volgens mij is te late levering al maanden lang een terugkomende klacht...

Badge +3

Er is rond deze tijd van het jaar vaak vertraging bij de productie en levering van nieuwe kaarten,

Volgens mij is te late levering al maanden lang een terugkomende klacht...

Ik zal er verder geen woorden vuil aan maken of aannames doen, maar als ik op bijv. maandag een persoonlijke ov-chipkaart bestel bij TLS/OV-chipkaart (kan zelfs telefonisch als ze je foto al hebben) dan heb ik die echt wel donderdag in de bus.

Met de ‘PostNL factor’ erbij wordt dat dan misschien vrijdag of bij crisis zaterdag… en dat is gewoon als consument dus niets zakelijks of zo 😴

Als dat voor @beshar al awad niet gelukt is, vemoed ik toch een vertraging bij NS 😅

Maar goed, heb je je kaart inmiddels @beshar al awad ?

Reageer