Goedenavond allemaal, ik heb een chip besteld die NS Een week geleden hebben ze vandaag de aankomstdatum ingesteld en ik heb niets ontvangen, wetende dat ik me had geabonneerd, en het abonnement begon vandaag te worden geactiveerd.
Antwoord
OV-Chipkaart niet ontvangen bij bestelling met abonnement
Beste antwoord door Robert B
Welkom bij de NS Community!
Er is rond deze tijd van het jaar vaak vertraging bij de productie en levering van nieuwe kaarten, en op zondag en maandag wordt er natuurlijk geen post bezorgd (zaterdag vaak ook niet).
Kan dus zijn dat de kaart morgen of woensdag komt.
Heb je kosten gemaakt, dan zie https://www.ns.nl/klantenservice/geld-terug/geld-terug-bij-vergeten-abonnement.html
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.


