beantwoord

OV-chipkaart te laat ontvangen

  • 6 February 2022
  • 1 reactie
  • 129 Bekeken

Beste, 

Ik had een OV-chipkaart besteld met een abonnement op dat vanaf 2/02/2022 in werking zou treden. Ik heb deze echter pas op 4/2/2022 ‘s avonds in de bus gekregen. Is er een manier om vergoed te worden voor de aangekochte treintickets op 2-3 en 4/2?

 

 

icon

Beste antwoord door Thom 6 February 2022, 11:40

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4

In principe wel als u in- en uitgecheckt bent geweest. U moet uw reizen uiteraard  kunnen aantonen. Neem contact op met Klantenservice. Normaal krijgt u dan het teveel betaalde terug. Chatten gaat vaak sneller dan bellen. Het is dan wel prettig dat u het van te voren heeft aangegeven maar achteraf met goede documentatie kan doorgaans ook.

 

Reageer