Skip to main content

Ik heb een brief van OV chipkaart ontvangen dat mijn kaart 14 september verloopt. I

 

Ik heb een vast abonnement bij NS waar de OV chipkaart aan is gekoppeld.

Dit gaat toch automatisch? En daar hoef ik toch zelf geen aparte kosten voor te maken?

 

Iemand advies of ervaring? Bij de Klantenservice sta je erg lang in de wacht.

Alvast dank!

 

Goedemiddag Renaat14 en welkom bij de NS Community!

Als je een abonnement hebt dan hoort dat inderdaad kosteloos en automatisch te gebeuren. Helaas wil er in dat proces nog wel eens dingen misgaan. Ik wil je adviseren om contact op te nemen met onze Klantenservice, om te kijken óf dat proces goed is gestart en zo niet hoe je alsnog een vernieuwing kunt aanvragen.

Contact met onze Klantenservice kan telefonisch (030-7515155), via Twitter en Facebook, of je kunt een chatgesprek starten (optie 'Chat met NS').


Alweer iemand die er zelf achteraan mag gaan. Zou het nog uitmaken of de kaart via de NS aangeschaft is?

Het goede nieuws, de kosten voor een kaartvernieuwing (€ 7,50) kan je terug krijgen via de Klantenservice (als je abonnement daar recht op geeft).


Reageer