Skip to main content

mijne Heren, ik heb 2 maanden geleden mijn gegevens voor het verkrijgen van een nieuwe p[ersoonlijke ov-chipkaart verzonden maar heb tot op heden geen nieuwe kaart ontvangen, klopt dit? Mijn kaart verloopt 4 dec.2023 en ik zou graag op 10 dec.  1 van mijn vrij reizen dagen willen gebruiken. Hoe moet ik dit doen? vr.gr. hr.G.J.Schuur.  Mijn Kaartnr. is x

moderator: kaartnummer verwijderd

Mijn ov-chipkaart vervalt 4 dec 2023, tot op heden heb ik nog geen nieuwe kaart ontvangen, hoe kan ik na deze datum nog met het ov reizen, mijn abb. kan ik niet op mijn bankpas laden. vr. gr. een boze ov klant.


Hoi G.J. Schuur en welkom bij onze Community.

Spijtig te lezen dat de kaartvernieuwing bij jou niet goed is gegaan. Ik adviseer contact op te nemen met de klantenservice per telefoon, chat of social media zodat zij je kunnen informeren over het vervolg.


Als je een account bij www.ov-chipkaart.nl hebt, kun je zien of er kaartvernieuwing is ingezet. Is dat niet gedaan, dan kun je deze daar zelf aanvragen en de kosten van €7,50 declareren bij NS.

Heb je nog geen account bij ov-chipkaart maak die dan aan.


Reageer