De kans dat iemand hem gevonden heeft en het hier meldt, is echt zeer klein. Als snap ik dat u het probeert, U zult helaas een andere kaart moeten aanvragen. Normaal gaat dat via OV-chipkaart, maar als u het van NS heeft gekregen, samen met een abonnement, kunt u ook terecht bij Klantenservice.
Ik zou trouwens even informeren bij het loket van NS, wie weet heeft een normaal sociale burger het gevonden en afgegeven.
Hallo, ook ik ben mijn OV chipkaart van de NS kwijt geraakt! HOe kan ik deze blokkeren en een nieuwe aanvragen via de site van de NS? Ik heb de kaart van de NS gekregen. Als ik naar de Klantenservice van d NS ga, kom ik bij de nogal gebruiksonvriendelijke site van de OVChipkaart terecht. Daar kan ik mijn kaart niet blokkeren. Wat moet ik nu doen?
U moet uw OV-chipkaart blokkeren en een vervangende kaart aanvragen. Informatie daarover vindt u op deze pagina. Als u een NS-abonnement hebt en wil reizen in de periode tot u uw vervangende kaart ontvangt, dan kunt u op deze pagina lezen hoe dat gaat.
Ben je de OV-kaart kwijtgeraakt, denk er dan ook aan je eventuele opwaardering te stoppen als je geen flex-abonnement hebt. Blokkeren van de kaart is het beste, maar gaat helaas 24u duren voordat het ingaat. NS-balie doet niets met gevonden kaarten is mijn ervaring.
succes
Ben je de OV-kaart kwijtgeraakt, denk er dan ook aan je eventuele opwaardering te stoppen als je geen flex-abonnement hebt.
Dat gaat niet lukken want automatisch opladen stoppen moet je bevestigen bij een automaat.