Hi! Ik heb 2 ov chipkaarten op hetzelfde e-mail adres, een is een studentenreisproduct en de andere ov is NS Weekend Flex abonnement. Ik heb mijn studenten ov gekoppeld aan OV-chipkaart.nl, maar mijn andere ov die is verloren (met het NS Weekend Flex abbonement), is niet gekoppeld aan ov-chipkaart.nl. Als ik mijn kaar wil blokkeren/ vervangen, hoe weet ik dan zeker of mijn juiste ov wordt geblokkeerd?
Goedemorgen carleinmouton, Welkom op de NS Community!
Als je naar de website van OV-chipkaart voor het blokkeren van jouw OV-chipkaart is de eerste vraag die je krijgt 'Heb je de kaart gekoppeld in je Mijn OV-chipaccount?’ klik hier 'Nee' aan en vervolg de stappen. Kaart blokkeren en vervangen - OV-Chipkaart.nl.
NS abonoment kunt u blokkeren bij klantenservice van NS
Studenten OV kunt u blokkeren bij klantenservice van OV chipkaart.
Hoe komt u achter welke kaart u hebt?
Log in bij NS. Hier zit u de OV chipkaart nummer van de kaart met NS flex weekend.
Of ga naar een automaat (kan ook in een supermarkt). Kijk welke OV chipkaart u nog hebt.
De kaart die verloren zul je ook moeten koppelen bij OV-chipkaart.nl, volg daar zoals Melissa al aangaf de stoppen. Om de kaart te koppelen heb je wel de verloopdatumdatum nodig. Als je een NS abonnement op de kaart hebt (wat je dus hebt) kun je bij de NS klantenservice die verloopdatum opvragen. Hierna kun je de kaart koppelen en een vervangende kaart aanvragen waar je Flex abonnement op wordt overgezet.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.