beantwoord

OV chipkaart vervangen door nieuwe

  • 1 August 2022
  • 2 reacties
  • 52 Bekeken

Ik heb mijn nieuwe OV chipkaart ontvangen; op OV-Chipkaart gekoppeld. In mijn NS-account de nieuwe kaart ingevoerd; geeft nu aan: “Reizen op Saldo”. Bij mijn producten geen abonnement te vinden, ook geen vrije reisdagen. De oude kaart weer ingevoerd, geeft nu ook aan alleen reizen op saldo. Wel de vrije reisdagen te zien. Wat moet ik doen??

icon

Beste antwoord door Lorena NS 1 August 2022, 13:15

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Badge

Hoi CPMVDH en welkom bij de NS Community! 

Ik raad je aan om even contact op te nemen met onze klantenservice. Dan kunnen ze direct voor je nakijken of jouw abonnement met Keuzedagen wel goed op de nieuwe OV-chipkaart zijn gezet.

Dat ga ik proberen. Echter de laatste dagen lukt het niet om in te loggen op mijn account wegens ”technische storing".

Reageer