beantwoord

OV chipkaart vervangen door nieuwe

  • 1 August 2022
  • 4 reacties
  • 201 Bekeken

Ik heb mijn nieuwe OV chipkaart ontvangen; op OV-Chipkaart gekoppeld. In mijn NS-account de nieuwe kaart ingevoerd; geeft nu aan: “Reizen op Saldo”. Bij mijn producten geen abonnement te vinden, ook geen vrije reisdagen. De oude kaart weer ingevoerd, geeft nu ook aan alleen reizen op saldo. Wel de vrije reisdagen te zien. Wat moet ik doen??

icon

Beste antwoord door Lorena NS 1 August 2022, 13:15

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Hoi CPMVDH en welkom bij de NS Community! 

Ik raad je aan om even contact op te nemen met onze klantenservice. Dan kunnen ze direct voor je nakijken of jouw abonnement met Keuzedagen wel goed op de nieuwe OV-chipkaart zijn gezet.

Dat ga ik proberen. Echter de laatste dagen lukt het niet om in te loggen op mijn account wegens ”technische storing".

Beste heer,ik heb een nieuwe 0v kaart3528************ en wil graag zoals mijn oude ovkaart een abbonement vvor reizen daluren en keuzedagen voor gepensioneerden.hoop dat u mij kan helpen en niet een antwoord geeft om de klantenservice te bellen.

ik heb een fortuin uit gegeven om te bellen maar tot heden is er niets gelukt,je wordt van het kastje naar de muur gestuurd!!!!

in afwachting verblijf ik rag maas **********@ziggo.nl

Reputatie 7
Badge +3

Hoi trein1234,

Op deze community helpen reizigers elkaar. Wij kunnen uiteraard niet bij uw klantgegevens, dus ik ben bang dat u toch weer contact moet opnemen met de klanteNService. Ze zijn ook per chat, Facebook en X bereikbaar. Overigens is het telefoonnummer van de klanteNService 030-7515155. Hier zijn geen (extra) kosten aan verbonden.

Reageer