Ik heb mijn nieuwe OV chipkaart ontvangen; op OV-Chipkaart gekoppeld. In mijn NS-account de nieuwe kaart ingevoerd; geeft nu aan: “Reizen op Saldo”. Bij mijn producten geen abonnement te vinden, ook geen vrije reisdagen. De oude kaart weer ingevoerd, geeft nu ook aan alleen reizen op saldo. Wel de vrije reisdagen te zien. Wat moet ik doen??
Antwoord
OV chipkaart vervangen door nieuwe
Beste antwoord door Lorena NS
Hoi CPMVDH en welkom bij de NS Community!
Ik raad je aan om even contact op te nemen met onze klantenservice. Dan kunnen ze direct voor je nakijken of jouw abonnement met Keuzedagen wel goed op de nieuwe OV-chipkaart zijn gezet.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.