Ik heb mijn nieuwe OV chipkaart ontvangen; op OV-Chipkaart gekoppeld. In mijn NS-account de nieuwe kaart ingevoerd; geeft nu aan: “Reizen op Saldo”. Bij mijn producten geen abonnement te vinden, ook geen vrije reisdagen. De oude kaart weer ingevoerd, geeft nu ook aan alleen reizen op saldo. Wel de vrije reisdagen te zien. Wat moet ik doen??
Beste heer,ik heb een nieuwe 0v kaart3528************ en wil graag zoals mijn oude ovkaart een abbonement vvor reizen daluren en keuzedagen voor gepensioneerden.hoop dat u mij kan helpen en niet een antwoord geeft om de klantenservice te bellen.
ik heb een fortuin uit gegeven om te bellen maar tot heden is er niets gelukt,je wordt van het kastje naar de muur gestuurd!!!!
in afwachting verblijf ik rag maas **********@ziggo.nl
Hoi trein1234,
Op deze community helpen reizigers elkaar. Wij kunnen uiteraard niet bij uw klantgegevens, dus ik ben bang dat u toch weer contact moet opnemen met de klanteNService. Ze zijn ook per chat, Facebook en X bereikbaar. Overigens is het telefoonnummer van de klanteNService 030-7515155. Hier zijn geen (extra) kosten aan verbonden.
Hoi CPMVDH en welkom bij de NS Community!
Ik raad je aan om even contact op te nemen met onze klantenservice. Dan kunnen ze direct voor je nakijken of jouw abonnement met Keuzedagen wel goed op de nieuwe OV-chipkaart zijn gezet.
Dat ga ik proberen. Echter de laatste dagen lukt het niet om in te loggen op mijn account wegens ”technische storing".
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.