Ik krijg een hele pagina met veranderingen. Kunt u concreet aangeven wat er voor mij verandert per 1 januari 2023 . Mijn kaartnummer is: *gegevens verwijderd door moderator*
Bladzijde 1 / 1
Hoi Dina Mulder. Welkom op de NS Community!
Helaas kan ik niet met je meekijken naar je gegevens. Dit is geen kanaal van de Klantenservice. Als je contact met hen opneemt kunnen zij wel eventueel met je meekijken.
Zonder precieze opgave van wat U NU heeft dus niet-lijkt me logies. In de meeste gevallen verandert er ook niets direkt-tenzij de verkorting van termijn waarin NS wijzigingen mag doorvoeren-is nu 3, wordt 1 maand.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.