beantwoord

OV Dal Voordeel verlopen, geen nieuwe ontvangen

  • 4 April 2022
  • 2 reacties
  • 212 Bekeken

Goedemiddag,

 

Op 29 maart is mijn persoonlijke OV chipkaart verlopen. Er staat een Dal Voordeel abonnement op. Ik begrijp dat ik automatisch een nieuwe kaart opgestuurd had moeten krijgen maar dit is niet gebeurd. Mijn adres is wel juist bij jullie geregistreerd. Wat gaat hier mis?

icon

Beste antwoord door MoDe 4 April 2022, 13:59

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Of je automatisch een nieuwe kaart krijgt, hangt af van welk abonnement je op de kaart hebt staan op moment dat kaartvernieuwing in gang gezet wordt. Procedure kaartvernieuwing start ongeveer 2 maanden voor afloop geldigheidsdatum.

Had je ongeveer 2 maanden geleden ook dal voordeel of een duurder abonnement neem dan telefonisch via Twitter, Facebook of chat contact op met de klantenservice. Bij flex weekend voordeel of flex basis moet je zelf een nieuwe kaart aanvragen, kaart met deze abonnementen wordt niet automatisch en kosteloos vervangen.

Of je automatisch een nieuwe kaart krijgt, hangt af van welk abonnement je op de kaart hebt staan op moment dat kaartvernieuwing in gang gezet wordt. Procedure kaartvernieuwing start ongeveer 2 maanden voor afloop geldigheidsdatum.

Had je ongeveer 2 maanden geleden ook dal voordeel of een duurder abonnement neem dan telefonisch via Twitter, Facebook of chat contact op met de klantenservice. Bij flex weekend voordeel of flex basis moet je zelf een nieuwe kaart aanvragen, kaart met deze abonnementen wordt niet automatisch en kosteloos vervangen.

Dankjewel, ik heb al meerdere jaren dit DalVoordeel abonnement dus ja ook twee maanden geleden uiteraard. In dat geval zal ik contact zoeken met de Klantenservice.

Reageer