het is blijkbaar niet gelukt om mijn ov fiets op slot te zetten op amersfoort centraal. vrijdag middag leverde ik hem in. Zojuist heb ik mail gehad dat hij nog steeds op mijn kaart staat.
Neem dan onmiddellijk contact op met de klantenservice om de rit af te sluiten, anders lopen de kosten door. Er is wel een risico dat iemand de fiets meegenomen heeft doordat het slot nog open stond.
Voor het vervolg is het verstandig de OV-fiets informatie in de NS-app te activeren (onder Mijn NS). Dan krijg je direct een melding als de fiets correct ingeleverd is.
tnx:)
hoe kan ik de klantenservice het beste bereiken ?
(door de hoeveelheid informatie bij NS vind ik dit lastig)
dank je
Joop Dol
Hi
Dat kan op de volgende manieren
Als je het liefst persoonlijk contact hebt, dan kun je het beste bellen naar 030-751 51 55. Ze zijn dag en nacht bereikbaar. De andere kanalen namelijk niet.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.