Skip to main content

het is blijkbaar niet gelukt om mijn ov fiets op slot te zetten op amersfoort centraal. vrijdag middag leverde ik hem in. Zojuist heb ik mail gehad dat hij nog steeds op mijn kaart staat.

Neem dan onmiddellijk contact op met de klantenservice om de rit af te sluiten, anders lopen de kosten door. Er is wel een risico dat iemand de fiets meegenomen heeft doordat het slot nog open stond.

Voor het vervolg is het verstandig de OV-fiets informatie in de NS-app te activeren (onder Mijn NS). Dan krijg je direct een melding als de fiets correct ingeleverd is.

 


tnx:)


hoe kan ik de  klantenservice het beste bereiken ?

(door de hoeveelheid informatie bij NS vind ik dit lastig)

 

dank je

 

Joop Dol

 

 


Hi @Joop Dol,

Dat kan op de volgende manieren

Als je het liefst persoonlijk contact hebt, dan kun je het beste bellen naar 030-751 51 55. Ze zijn dag en nacht bereikbaar. De andere kanalen namelijk niet.


Reageer