het is blijkbaar niet gelukt om mijn ov fiets op slot te zetten op amersfoort centraal. vrijdag middag leverde ik hem in. Zojuist heb ik mail gehad dat hij nog steeds op mijn kaart staat.
Beste antwoord door Daniel
Bekijk origineelhet is blijkbaar niet gelukt om mijn ov fiets op slot te zetten op amersfoort centraal. vrijdag middag leverde ik hem in. Zojuist heb ik mail gehad dat hij nog steeds op mijn kaart staat.
Beste antwoord door Daniel
Bekijk origineelNeem dan onmiddellijk contact op met de klantenservice om de rit af te sluiten, anders lopen de kosten door. Er is wel een risico dat iemand de fiets meegenomen heeft doordat het slot nog open stond.
Voor het vervolg is het verstandig de OV-fiets informatie in de NS-app te activeren (onder Mijn NS). Dan krijg je direct een melding als de fiets correct ingeleverd is.
tnx:)
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.