OV kaart net gestolen op Sloterdijk. Kan niet uitchecken op driebergen zeist.
en bij blokkeren vragwn ze ab. Nummer. Dat weet ik niet. Net nwe abonnement kaart ontvangen.
wat te doen?
OV kaart net gestolen op Sloterdijk. Kan niet uitchecken op driebergen zeist.
en bij blokkeren vragwn ze ab. Nummer. Dat weet ik niet. Net nwe abonnement kaart ontvangen.
wat te doen?
Hey Editha61. Welkom bij de NS Community!
Ik raad je aan om contact op te zoeken met onze klantenservice. Zij kunnen je alsnog uitchecken en helpen met het leveren van een alternatief voor je abonnement (als je een hebt) tot je nieuwe kaart binnen is. Om de vervangende kaart aan te vragen ben je inderdaad het OV-chipkaartnummer en de verloop datum nodig en deze kan dan ook aan je gegeven worden!
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.