Skip to main content
Antwoord

OV naar ander account overzetten

  • July 10, 2022
  • 5 reacties
  • 1184 Bekeken

de OV van mijn zoon staat in mijn account, inmiddels is hij 18 geworden en wil ik graag dat zijn OV naar een eigen account van hem gaat. Kan dat en zo ja hoe dan?

Beste antwoord door Maxime NS

Goedemiddag fysioroy, welkom op de NS Community. 

 

Bedoel je zijn abonnement? Het is niet mogelijk om de contracthouder te wijzigen. Je kan via onze klantenservice zijn abonnement opzeggen, zodat hij het zelf opnieuw kan aanvragen. 

5 reacties

Maxime NS
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • July 10, 2022

Goedemiddag fysioroy, welkom op de NS Community. 

 

Bedoel je zijn abonnement? Het is niet mogelijk om de contracthouder te wijzigen. Je kan via onze klantenservice zijn abonnement opzeggen, zodat hij het zelf opnieuw kan aanvragen. 


  • Auteur
  • Op het juiste spoor
  • July 10, 2022

Is al gelukt via item op de community van 14 dagen geleden

 


  • Auteur
  • Op het juiste spoor
  • July 10, 2022

over en sluit voor deze vraag


  • Op het juiste spoor
  • March 7, 2023

Goedemiddag fysioroy, welkom op de NS Community. 

Bedoel je zijn abonnement? Het is niet mogelijk om de contracthouder te wijzigen. Je kan via onze klantenservice zijn abonnement opzeggen, zodat hij het zelf opnieuw kan aanvragen. 

Kan mijn kind dan wel haar bestaande OV-kaart houden en aan haar eigen NS account koppelen ipv de mijne?


Lorena NS
Moderator
Forum|alt.badge.img+2
  • Moderator
  • March 7, 2023

Hi mwvandermolen en welkom bij de NS Community, 
De kaart koppelen aan een ander account is geen probleem. Als er een abonnement op de kaart staat waarvan jij zelf de contracthouder bent, kun jij alleen het abonnement wijzigen en facturen inzien. De kaart koppelen aan het account van jouw kind geeft dan alleen het voordeel het kind zijn of haar eigen reishistorie kan inzien.