Beste mensen, ik heb het overzicht van mijn reishistorie en kosten bekeken en ik zie een saldo verschil van 114 EUR. Kunnen jullie dit uitleggen? Er staat 12 euro op mijn kaart.
Antwoord
overzicht reisspecificaties saldos kloppen niet
Beste antwoord door Robert B
Het saldo wat je ziet in de app is het saldo na de laatste transactie bij NS, dus als je met andere treinvervoerders of bus/tram/metro reist zie je dat daar niet terug. Check daarvoor www.ov-chipkaart.nl dat klopt altijd.
Bij Flex zal er overigens € -,-- staan.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.