Beste NS, ik ben mijn FLEX NS pas kwijt, hoe kan ik een nieuwe aanvragen via mijn MIJN NS account?
Bladzijde 1 / 1
Hoi Veronique Dekker,
Je vindt alle informatie op https://www.ns.nl/klantenservice/verloren-gestolen
Het komt er op neer dat je je pas moet laten blokkeren bij ov-chipkaart.nl. Daar kun je dan ook direct een vervangende pas aanvragen.
Je kunt geen nieuwe ov-chipkaart aanvragen via mijnNS. Hoe je dat wel kan heeft
Heb je een abonnement, dan kun je tijdelijk reisrecht aanvragen via NS klantenservice.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.