Hai ik heb weer een flex daluren abonnement genomen maar krijg ik nu wel weer een nieuwe pas? Mijn oude is weg namelijk.
Gr. Tara brink
Hai ik heb weer een flex daluren abonnement genomen maar krijg ik nu wel weer een nieuwe pas? Mijn oude is weg namelijk.
Gr. Tara brink
Als u bij de bestelling ervoor hebt gekozen om gratis een persoonlijke OV-chipkaart mee te bestellen, dan ontvangt u een nieuwe OV-chipkaart waar dat abonnement op staat.
Als u bij de bestelling het nummer van uw oude OV-chipkaart hebt ingevuld, dan ontvangt u geen nieuwe pas. Neem in dat geval rechtstreeks contact op met de klantenservice om te kijken wat u nu het beste kunt doen.
Rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook. Houdt u bij online contact wel rekening met een reactietijd die kan oplopen tot enkele dagen.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.