Skip to main content

Hallo, twee weken geleden ben ik het station van Dordrecht ingegaan via een NS poortje. In de haast om de trein naar Gorinchem te halen, direct daarna ingecheckt bij R Net maar niet eerst uitgecheckt bij NS.

Ik heb helemaal niet gereisd met NS maar ben wel het instaptarief van € 20 kwijt. Dit zou te corrigeren moeten zijn via uitcheckgemist.nl maar daar krijg ik nog steeds niet de mogelijkheid als ik mijn OV chipkaart nummer invul. 

Iemand enig idee waar dat aan kan liggen, en hoe ik dan alsnog bij NS die € 20 kan claimen?

Ik reis met een anonieme chipkaart maar heb deze wel aangemeld in mijn NS account. 

U kunt het beste even rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om dit instaptarief terug te vragen. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag telefonisch bereikbaar op het nummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.


Reageer