Hallo. Ik heb net per ongeluk weer uitgecheckt, omdat ik niet zeker wist of dat ik ingecheckt was. Alleen heeft de NS dat begrepen als 2 verschillende reizen, die allebei een in- of uitcheck missen. Kan dat nog aangepast worden? Of moet ik uiteindelijk mijn geld terug gaan vragen? Alvast bedankt.
Opheldering hoe het er bij mij uit ziet.
Ik verwacht dat dit vanzelf goed komt. Mocht het onverhoopt toch misgaan en er kosten voor in rekening gebracht worden op de factuur, dan kunt u op dat moment het beste even rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice per telefoon, chat, X/Twitter of Facebook om dat te laten corrigeren. Maar zoals gezegd verwacht ik dat dat niet nodig zal zijn.
Misschien is na het per ongeluk dubbel uitchecken, in een poging dit te corrigeren ingecheckt bij het eind van de reis of dubbel ingecheckt bij voortzetting van de reis, of voor de derde keer uitgecheckt (anders zou er maar één in- of uitcheck missen). Dan komt het misschien niet vanzelf goed.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.