perongeluk ingecheckt bij ns met flex abbonement | NS Community
beantwoord

perongeluk ingecheckt bij ns met flex abbonement

  • 19 May 2023
  • 3 reacties
  • 94 Bekeken

Ik heb woensdag 17 mei perongeluk bij ns ingecheckt. Ik had een ns dagkaart en checkte uit automatisme in, maar de trein was er al en kon dus niet meer uitchecken. Hier is 20 euro voor in rekening gebracht kan ik dit terugkrijgen?

icon

Beste antwoord door Tomas NS 19 May 2023, 18:57

Bekijk origineel

3 reacties

Hoi DaanMilanSmith en welkom bij onze Community.

Dat kan gebeuren! De klantenservice kan dit voor je corrigeren.

Hoi DaanMilanSmith en welkom bij onze Community.

Dat kan gebeuren! De klantenservice kan dit voor je corrigeren.

Mag je hiervoor bellen als je 16 bent of moet je hiervoor toestemming hebben van je ouders?

Badge +3

Hoi DaanMilanSmith en welkom bij onze Community.

Dat kan gebeuren! De klantenservice kan dit voor je corrigeren.

Mag je hiervoor bellen als je 16 bent of moet je hiervoor toestemming hebben van je ouders?

In principe moet de contracthouder contact opnemen, maar jij als kaarthouder mag dat ook wel. Het geld wordt in mindering gebracht op de factuur (die je ouders betalen).

Reageer