Skip to main content
Antwoord

perongeluk ingecheckt bij ns met flex abbonement

  • May 19, 2023
  • 3 reacties
  • 122 Bekeken

Ik heb woensdag 17 mei perongeluk bij ns ingecheckt. Ik had een ns dagkaart en checkte uit automatisme in, maar de trein was er al en kon dus niet meer uitchecken. Hier is 20 euro voor in rekening gebracht kan ik dit terugkrijgen?

Beste antwoord door Tomas NS

Hoi DaanMilanSmith en welkom bij onze Community.

Dat kan gebeuren! De klantenservice kan dit voor je corrigeren.

3 reacties

Tomas NS
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • May 19, 2023

Hoi DaanMilanSmith en welkom bij onze Community.

Dat kan gebeuren! De klantenservice kan dit voor je corrigeren.


  • Auteur
  • Op het juiste spoor
  • May 19, 2023

Hoi DaanMilanSmith en welkom bij onze Community.

Dat kan gebeuren! De klantenservice kan dit voor je corrigeren.

Mag je hiervoor bellen als je 16 bent of moet je hiervoor toestemming hebben van je ouders?


Robert B
Forum|alt.badge.img+4
  • May 19, 2023

Hoi DaanMilanSmith en welkom bij onze Community.

Dat kan gebeuren! De klantenservice kan dit voor je corrigeren.

Mag je hiervoor bellen als je 16 bent of moet je hiervoor toestemming hebben van je ouders?

In principe moet de contracthouder contact opnemen, maar jij als kaarthouder mag dat ook wel. Het geld wordt in mindering gebracht op de factuur (die je ouders betalen).