Ik wil graag mijn rekening nummer wijzigen maar bij mijn producten staan niks om te wijzigen.
Bladzijde 1 / 1
Hallo novaxb en welkom bij de NS Community,
Staat het abonnement wel onder mijn producten? Als dat niet het geval is ben ik bang dat je abonnement niet is gekoppeld aan jouw account of dat je meerdere accounts binnen ons systeem hebt. Op deze afbeelding zie je waar je je IBAN moet kunnen wijzigen. Als je geen abonnement ziet staan kan je het beste even contact opnemen met onze klantenservice zodat mijn collega's dit voor je kunnen herstellen.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.