Ik heb met mijn zakelijke kaart van Reisbalans per ongeluk ingecheckt bij NS ipv uitchecken bij Blauwnet. Binnen de gestelde 6 uur heb ik dit gecorrigeerd, dus de uitcheck gemist is dan ook niet te vinden bij Uitcheckgemist. Toch heeft NS doorgegeven aan Reisbalans dat er een uitcheck is gemist en deze heeft mijnde boete gegeven. Bij telefonische navraag blijkt dat ook NS deze uitcheck gemist niet heeft staan in de administratie. Hoe krijg ik NS zo ver dat zo ook dit doorgeven aan Reisbalans? Want natuurlijk moet ik van hen bij NS zijn.
Goedemorgen Nze en welkom bij de NS Community.
Ik heb even intern moeten nazoeken, maar als NS kunnen wij je bij deze paketten enkel helpen als het gaat om een Geld Terug bij Vertraging claim.
Een gemiste uitcheck zou je moeten kunnen aanpassen via uitcheckgemist, maar naar ik begrijp is er geen sprake van een gemiste uitcheck want je hebt dit alsnog gedaan binnen 6 uur. Mogelijk is er sprake van een correctietarief voor het in- en uitchecken op hetzelfde station, met meer dan 60 minuten tussen beide transacties.
Je kunt hiervoor contact op nemen met de Mobiliteitsfabriek, de Reisbalans kaarten worden door hen uitgegeven. Dat kan via operatie@mobiliteitsfabriek.nl of door te bellen met 088-9343434.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.