beantwoord

Restitutie saldo na ingaan Flex Abonnement

  • 7 November 2023
  • 2 reacties
  • 53 Bekeken

Hallo allen, 

Aangezien de NS chat mijn vraag niet begrijpt, stel ik hem graag hier. 

Op 6 okt 2023 heb ik gereisd met NS. Ik wilde een NS flex abonnement afsluiten online, echter kreeg ik continue een foutmelding in het systeem. Om toch te kunnen reizen heb ik 50 euro aan reistegoed gekocht via ov-chipkaart.nl/saldo-bestellen. Later die ochtend is het telefonisch gelukt om tóch een flex abonnement af te sluiten bij NS. Op het station aangekomen heb ik het saldo opgehaald en het flex abonnement opgehaald bij een laadpaal van NS. Ik kan per 6 oktober dus gebruik maken van het flex abonnement waarvoor ik maandelijks een rekening ontvang. Mijn vraag is.. Waar is de 50 euro gebleven die ik heb aangeschaft? Ik heb wel een restitutie ontvangen a 17,21 van een ander bedrag dat nog op mijn OVkaart stond. Kan iemand mij verder helpen?

Bedankt!

icon

Beste antwoord door MoDe 7 November 2023, 10:13

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Op www.ov-chipkaart.nl kun je kijken of die €50 op jouw kaart staat. Deze stort NS niet automatisch terug, dat gebeurt alleen met het geld dat op jouw kaart staat op het moment van afsluiten van flex.

Bedragen tot €35 kun je bij een NS servicebalie op een station uit laten betalen.

Badge +3

Als er NS Flex op de kaart staat, worden ook hogere bedragen uitbetaald.

Reageer