Ik kreeg een mail met de mededeling dat het saldo wat nog op mijn oude OV chipkaart stond zou worden overgemaakt binnen 15 dagen. Er stond een oud rekeningnummer in terwijl ik in mijn eigen account mijn huidige rekeningnummer heb staan. Hier wordt al een aantal jaar het bedrag van afgeschreven voor mijn abbonement. Het andere rekeningnummer is niet meer in gebruik dus hoe kan dit opgelost worden?
Bladzijde 1 / 1
Je kunt het beste contact opnemen met www.ov-chipkaart.nl die maken het geld over. Blijkbaar beschikken zij alleen over jouw oude rekeningnummer.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.