Hebben meer mensen dat probleem ?
Het is alleen bij de meest recente incheck, als ik de rest van de ritten bekijk werkt het allemaal goed.
Is op zich ook niet zo´n probleem.Het is al langere tijd zo.Ik weet dan wel dat ik ben ingecheckt.
Ja ik heb dat ook bij Flex, en op rekening rijden, heel irritant. Het gebeurt alleen in de app niet online via de website. Een bug in de app??
Ik ga nu proberen om de app opnieuw te installeren.
Ik heb dit ook, elke keer dat incheck, komt na 5 min de melding in de app.
Is hier nu een oplossing en voor en kan deze bovenaan in deze threat zodat de community mee kan lezen?
groet
Roger
+1.
Probleem nog steeds aanwezig. Android 12.
Wat vervelend dat dit nog steeds speelt. Het lijkt me erg irritant om steeds de melding te krijgen, terwijl je er niks aan kan doen tot je uitcheck. Heb je dit altijd al, of alleen de afgelopen dagen?
Het zou ook nog kunnen komen omdat de app binnen een station geen GPS bereik heeft. Utrecht Centraal bijvoorbeeld, daar krijgen mensen soms al 3 meldingen voordat ze goed en wel in de trein zitten.
Dat gaat dan natuurlijk om pushmeldingen, niet de e-mails over vergeten uitcheck. Als je die meldingen in de app uit zet zal je alsnog die e-mail krijgen bij vergeten uitcheck.
Ik krijg de melding ook vaak voor kaarten van anderen die in mijn mijnns app staat als ze zonder mij reizen. De app neemt blijkbaar aan dat telefoon en alle OV-chipkaarten altijd samen reizen, terwijl dat niet zo hoeft te zijn.
Als de telefoon niet in de buurt van de feitelijke incheck-handeling is, zou de app dit kunnen herkennen en de meldingen onderdrukken. Bij wegbrengen werkt dat niet maar dan zou de app kunnen kijken of de hoofdkaart wel of niet hetzelfde in/uitcheck gedrag heeft als de andere kaarten.
Ik krijg vandaag nog meldingen, zelfs bij andere stations terwijl ik in de trein blijf zitten....
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.