beantwoord

terubetaal mogelijkheid

  • 17 February 2022
  • 4 reacties
  • 101 Bekeken

ik

icon

Beste antwoord door Momo 17 February 2022, 18:14

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Het is niet heel duidelijk wat nou precies de vraag is, maar gezien de titel en tag ga ik ervan uit dat je een e-ticket hebt waarvoor je het geld terug zou willen?

Zo ja: Als het e-ticket al is gedownload is de kans klein dat NS het ticket gaat vergoeden. Het ticket kan niet ongeldig gemaakt worden, en achteraf is niet na te gaan of het ticket is gebruikt.

Neem in ieder geval even contact op met de klantenservice. Die kunnen met je meekijken voor een oplossing. Wij kunnen hier niet bij gegevens. 

Reputatie 7
Badge +3

Nee, ging over wat anders. Ik zag de vraag nog net voor die weggehaald werd.

OV aangevraagd en geactiveerd maar gaat pas in maart in en TS vroeg of het mogelijk is om geld terug te krijgen voor de kaartje die TS nu moet kopen om naar school te gaan. Ik gok dat het gaat om Studentenreisproduct, en dat is geen product van NS en NS gaat dan ook geen geld terug geven voor de periode waarin het SRP nog niet geldig is.

 

Badge +3

Op deze pagina staan de mogelijkheden om te declareren als niet tijdig van het studentenreisproduct gemaakt kan worden. De lijst met voorwaarden is lang en zelf te laat aanvragen is in ieder geval geen geldige reden.

Reputatie 7
Badge +1

Nee, ging over wat anders. Ik zag de vraag nog net voor die weggehaald werd.

In dat geval heb ik niets gezegd. 😅

Reageer