Geachte heer/mevrouw,
Sinds 5/10/2021 is mijn persoonlijke OV chipkaart verlopen. Ik heb bij de NS geen nieuwe aangevraagd doordat ik een NS-business kaart van mijn werk heb gekregen. Ook heb ik van NS geen nieuwe toegestuurd gekregen wat ik ook eigenlijk niet had verwacht.
Aan mijn kaart 3528 0400 0915 8893 die dus op 5/10/2021 verlopen is was een “ Dal Voordeel op saldo 2e klasse product” gekoppeld en vreemd genoeg nog steeds. Nu blijk ik sindsdien nog steeds te betalen voor dat Dal voordeel product. Dat lijkt mij zeer onredelijk. Nu heb ik de laatste automatische afschrijving gestorneerd. Nu krijg ik een mail met toch een dwingend/dringend verzoek om voor 8 november te betalen dit voor de aankomende 12 maand.
Graag zie ik dit probleem opgelost en dat is dat de factuur voor het aankomend jaar komt te vervallen en dat de bedragen 60 euro en 61,20 euro dus 121,20 euro in totaal die ik de afgelopen twee jaar betaald heb netjes terug gestort gaat worden op mijn bankrekening.
Het debiteurnummer is 02 096 15 683
Graag zie ik uw reactie tegemoet.
Mvg,
Ronald.