Hi,
I need some form of proof of my travel expenses for work over the past few months, but unfortunately the website does not allow for this to be loaded. I only get the error message “Jouw reistransacties kunnen niet opgehaald worden”. Also, there does not seem to be a possiblity for me to look into the option of when I charged my card with money either.
Is there another way of receiving some form of proof that shows when I travelled?
Thanks
Bladzijde 1 / 1
Hi PS-E and welcome to the NS Community!
If you have a NS Flex contract, you can see your travel history in your My NS-account and on the invoices in your My NS-account. If your My NS-account is not working correctly, please contact our customer service. If you don't have a contract on your card, you can also check this in your My NS-account or on www.ov-chipkaart.nl.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.