Zonet een vergeten uitcheck proberen te verrekenen met mijn NS-Flex-abonnement. Afgelopen week had ik met lijn 58 van Nijmegen-station naar St. Hubertusweg in Beek gereisd. Daarbij heb ik in een haastsituatie vergeten uit te checken. Gelukkig kun je zoets een paar keer vergeten en het teveel betaalde geld terugvragen. De rit kostte € 1,95, echter Uitcheck-Gemist gaat plompverloren uit van een rit met lijn 80 (Nijmegen-Millingen a/d Rijn) die daar ook in de omgeving stopt, maar iets verderop (waarvoor een ritprijs van € 2,23) geldt. Je kunt ook niet aangeven met welke lijn je gereisd hebt, maar het systeem zou moeten kunnen zien met welke lijn je gereisd hebt, waarom wordt dat bij de teruggaveberekening niet juist geïmplementeerd? Ik heb dus € 0,28 teveel betaald en zou graag deze kosten terug willen hebben. Hopelijk dat dit soort fouten in het systeem zoveel mogelijk gereduceerd worden, dank u.
Bladzijde 1 / 1
Dit is een reizigers-helpen-reizigerscommunity. Wij kunnen niet bij klantgegevens. Het beste kun je telefonisch via Twitter Facebook of chat contact opnemen met NS klantenservice.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.