Skip to main content

Vorige week donderdag van Amersfoort naar Zaandam gereisd. De NS app geeft aan dat er niet in- of uitgecheckt is, maar ik weet 100% zeker dat ik WEL ben ingecheckt op station Amersfoort.

Uiteraard wel een “boete” hiervoor gekregen. Hoe kan ik dit oplossen?

Weet je wel zeker dat je was ingecheckt bij NS en niet bij Connection? Je kunt anders deze website even raadplegen:

https://www.uitcheckgemist.nl/


Weet je wel zeker dat je was ingecheckt bij NS en niet bij Connection? Je kunt anders deze website even raadplegen:

https://www.uitcheckgemist.nl/

 

Ik denk dat @Martin7182 helemaal gelijk heeft in onderstaand topic kan je er meer over lezen. Voorts staat in dat topic ook een duidelijke foto met de kenmerkende verschillen. 

 

 


Dank voor de tip. Maar op die website staat geen rit bij Connection gelogd vanaf Amersfoort..


Wat bedoel je met “boete"? Ben je onderweg gecontroleerd of zie je nu een correctietarief staan?

Het wil nog wel eens gebeuren dat een in- of uitcheck pas dagen later goed verwerkt is in je reishistorie.


Je kan het beste contact opnemen met onze klantenservice als je online niet kan achterhalen wat er exact is gebeurd met de registratie van het in- of uitchecken. 


Reageer