Ik ben al tientallen jaren 40% kortingsabonnementklant bij NS en gisteren reis ik van Vleuten naar Assen, keurig ingecheckt en uitgecheckt zoals altijd, maar op de terugreis vergeet ik in te checken. Vlak na Assen komt de conducteur. Ik bedenk me dat ik misschien vergeten ben in te checken en zeg dat. Hij pakt mijn kaart, zegt: “u reis is geregistreerd en u bent inderdaad vergeten in te checken.” en gaat verder zonder iets te zeggen over een boete of over dat ik bij het volgende station even moet inchecken. En nu, de volgende dag krijg een mail van NS dat ik een “correctietarief” van 50 euro moet betalen! Wat een slechte service zeg! Ik zou hier het liefst NS de huid vol schelden over zoveel arrogantie. Als vaste klant zou je toch wat beter behandeld mogen worden zeg! Waarom kan de conducteur mij niet alsnog inchecken? Waarom zegt ie niet dat ik op het volgende station alsnog kan inchecken? De NS geeft steeds meer redenen tot ontevredenheid.
Beste antwoord door Thom
Bekijk origineel