Hoi Jessica en welkom op de Community!
Ik zie dat je verder geen toelichting hebt gegeven dus ik reageer wel even op het onderwerp. Als je vergeten bent uit te checken, kun je dit zelf corrigeren via je Mijn NS-account. Ook is het mogelijk om contact op te nemen met onze klantenservice om dit te laten corrigeren.
Goedemorgen
Graag zou ik willen weten hoe ik mijn geld kan terug krijgen voor het niet “uitchecken” van mijn reis naar Alkmaar.
daar er een deel van de poortjes open stonden konden we hier doorlopen om vervolgens uit te checken bij de laatste poortjes om het station te verlaten.
nu is er dus €20 in rekening gebracht en deze wil ik graag terug daar ik netjes heb in en uitgechecked.
groet Raymond
Ik wil je het advies geven om het andere bericht in dit topic te lezen!
Goedemorgen
hier staat niets?
Ik zie dat je verder geen toelichting hebt gegeven dus ik reageer wel even op het onderwerp. Als je vergeten bent uit te checken, kun je dit zelf corrigeren via je Mijn NS-account. Ook is het mogelijk om contact op te nemen met onze klantenservice om dit te laten corrigeren.
Goedemorgen
dit heb ik geprobeerd maar er word aangegeven dat dit niet kan bij NS flex.
daar ik heb uitgecheckt en vervolgens naar de andere kant moest ivm de bus naar Az en de poortjes open stonden behalve de laatste heb ik mij waarschijnlijk dus weer ingecheckt. Graag vraag ik hierbij dan ook mijn €20 retour
Ik was vergeten uit te checken en kreeg een email van de NS om dat te corrigeren in een link, maar de link geeft aan "
Probeert u het later nog eens.”
Ik heb dagelijks 2 weken geprobeerd maar steeds met het zelfde resultaat, "
Probeert u het later nog eens.”
NS, hoe lossen we dit op?
U lost dit op door de klantenservice te benaderen.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.