beantwoord

Vergeten uit te checken?

  • 14 April 2024
  • 4 reacties
  • 134 Bekeken

Beste,

 

zojuist heb ik twee meldingen gekregen dat ik niet ben uitgecheckt op station Houten. Nu reis ik al jaren met de trein, dus ik vond dat erg bijzonder..

Verder merkte ik afgelopen weken dat aan een kant van het station de NS-poortjes gewoon open stonden. Kan het zijn dat ik hierdoor niet goed ben uitgecheckt? (gezien de stand van de poorten)

Groeten,
Seb

icon

Beste antwoord door Rory NS 15 April 2024, 09:06

Bekijk origineel

4 reacties

Lastig te zeggen, dit kan in sommige gevallen wel voor problemen zorgen. Mocht er een correctietarief zijn berekend, dan wil ik je aanraden om even contact op te nemen met de klantenservice.

Bij mij hetzelfde, ik kreeg de mail net. De poortjes in Houten staan inderdaad al een tijd open, en er staat een mobiele in/uitcheckpaal. Ik weet 99% zeker dat ik uitgecheckt heb bij dit apparaat. Kan het zijn dat die data langzamer verwerkt wordt?

Ik had op 8 april precies hetzelfde in Houten. Terwijl ik echt ben in en uit gecheckt. Gelukkig heeft ie mijn terugreis toen gezien als uit check en heb ik mijn instaptarief gelukkig teruggekregen!

vond het wel heel vreemd dus was even gaan googlen en kwam jouw topic tegen.

 

ik heb een abonnement voor de regio dus hoef niets extra te betalen voor het traject vaartsche Rijn - Houten. Ik ga het dus verder niet melden.

volgens mij stonden bij mij de poortjes niet open. Maar waren ze gewoon dicht. Ik gebruik meestal alleen de bus, maar dit keer moest ik naar een andere locatie voor een cursus. 
 

 

oh ik heb geen mobiele uitcheckpaal gespot hahaha. Misschien was het dan toch mn eigen fout. Maar hadden ze dus wel duidelijker mogen aangeven!!!

Ik had op 8 april precies hetzelfde in Houten. 

oh ik heb geen mobiele uitcheckpaal gespot hahaha. Misschien was het dan toch mn eigen fout. Maar hadden ze dus wel duidelijker mogen aangeven!!!

Je bent niet de enige. Ik zie veel mensen zoeken hoe ze moeten inchecken.

Reageer