Lastig te zeggen, dit kan in sommige gevallen wel voor problemen zorgen. Mocht er een correctietarief zijn berekend, dan wil ik je aanraden om even contact op te nemen met de klantenservice.
Bij mij hetzelfde, ik kreeg de mail net. De poortjes in Houten staan inderdaad al een tijd open, en er staat een mobiele in/uitcheckpaal. Ik weet 99% zeker dat ik uitgecheckt heb bij dit apparaat. Kan het zijn dat die data langzamer verwerkt wordt?
Ik had op 8 april precies hetzelfde in Houten. Terwijl ik echt ben in en uit gecheckt. Gelukkig heeft ie mijn terugreis toen gezien als uit check en heb ik mijn instaptarief gelukkig teruggekregen!
vond het wel heel vreemd dus was even gaan googlen en kwam jouw topic tegen.
ik heb een abonnement voor de regio dus hoef niets extra te betalen voor het traject vaartsche Rijn - Houten. Ik ga het dus verder niet melden.
volgens mij stonden bij mij de poortjes niet open. Maar waren ze gewoon dicht. Ik gebruik meestal alleen de bus, maar dit keer moest ik naar een andere locatie voor een cursus.
oh ik heb geen mobiele uitcheckpaal gespot hahaha. Misschien was het dan toch mn eigen fout. Maar hadden ze dus wel duidelijker mogen aangeven!!!
Ik had op 8 april precies hetzelfde in Houten.
oh ik heb geen mobiele uitcheckpaal gespot hahaha. Misschien was het dan toch mn eigen fout. Maar hadden ze dus wel duidelijker mogen aangeven!!!
Je bent niet de enige. Ik zie veel mensen zoeken hoe ze moeten inchecken.