Skip to main content

verkeerde pas gebruikt daarna wel ov-kaart

  • January 26, 2024
  • 3 reacties
  • 211 Bekeken

vanacht op  station Schiphol  ingeklokt  met  mijn  ov kaart

( 3528 **** **** **** )

Helaas  eerst  mijn betaalpas  gebruikt.

Wist  niet  dat  dit  kon  en  heb  dus  gelijk  de  ov pas  gebruikt.

Vanochtend  20 euro  afgeschreven va  de  betaalrekening.

**********

(  en  het  bedrag  voor  de  reis  op  mijn  ov  kaart.)

Nu  al  1  uur  verdwaald  op  de  site  en  telefonisch onbegrijpelijk  advies  gehad.

 

January 26, 2024

Hallo Frans Valkenberg en welkom bij de NS Community,

 

Je kan het beste na 3 dagen een claim indienen via de website van ovpay. Daar kan je het zelfde station invullen als waar je had ingecheckt om zodoende het gehele bedrag terug te krijgen.

3 reacties

Vareo
Forum|alt.badge.img
  • Koploper*
  • January 26, 2024

Wat voor onbegrijpelijk advies?


Erryt NS
Moderator
  • Moderator
  • January 26, 2024

Hallo Frans Valkenberg en welkom bij de NS Community,

 

Je kan het beste na 3 dagen een claim indienen via de website van ovpay. Daar kan je het zelfde station invullen als waar je had ingecheckt om zodoende het gehele bedrag terug te krijgen.


Robert B
Forum|alt.badge.img+4
  • January 26, 2024

Dit kan pas 5 dagen na je reis. Je hebt in totaal 60 dagen om je in- of uitcheck aan te passen. Je ontvangt vaak binnen 5 dagen je geld terug. Soms duurt het langer en kan het maximaal 15 dagen duren. Of wij verrekenen het met een nieuwe rit. 

Via https://zelfregelen.ovpay.nl/reisoverzicht