Skip to main content

vanacht op  station Schiphol  ingeklokt  met  mijn  ov kaart

( 3528 **** **** **** )

Helaas  eerst  mijn betaalpas  gebruikt.

Wist  niet  dat  dit  kon  en  heb  dus  gelijk  de  ov pas  gebruikt.

Vanochtend  20 euro  afgeschreven va  de  betaalrekening.

**********

(  en  het  bedrag  voor  de  reis  op  mijn  ov  kaart.)

Nu  al  1  uur  verdwaald  op  de  site  en  telefonisch onbegrijpelijk  advies  gehad.

 

Wat voor onbegrijpelijk advies?


Hallo Frans Valkenberg en welkom bij de NS Community,

 

Je kan het beste na 3 dagen een claim indienen via de website van ovpay. Daar kan je het zelfde station invullen als waar je had ingecheckt om zodoende het gehele bedrag terug te krijgen.


Dit kan pas 5 dagen na je reis. Je hebt in totaal 60 dagen om je in- of uitcheck aan te passen. Je ontvangt vaak binnen 5 dagen je geld terug. Soms duurt het langer en kan het maximaal 15 dagen duren. Of wij verrekenen het met een nieuwe rit. 

Via https://zelfregelen.ovpay.nl/reisoverzicht


Reageer