Ik ben met vakantie en heb ik mijn kaart verloren, kom ik terug pas op 12 mei, wat moet ik doen??
En ik heb een andere abonnement op hetzelfde kaart voor de bus
Ik ben met vakantie en heb ik mijn kaart verloren, kom ik terug pas op 12 mei, wat moet ik doen??
En ik heb een andere abonnement op hetzelfde kaart voor de bus
Hoi Khulood en welkom bij onze Community.
Jammer om te lezen dat je je OV-chipkaart bent verloren. Het advies wat ik je dan kan geven is om je kaart te blokkeren en te vervangen via de website van OV-chipkaart. De levertijd is doorgaans niet langer dan een week. Voor informatie over hoe je je abonnement in de tussentijd kunt gebruiken kun je contact opnemen met de klantenservice van de betreffende vervoerder. Voor NS abonnementen kun je de contactinformatie hier vinden.
Blokkeren is natuurlijk essentieel, maar je zou ervoor kunnen kiezen om géén vervangende kaart (€ 11,00) te nemen, maar NS Flex op een nieuwe kaart aan te vragen, die is meestal gratis.
Je moet dan wel je huidige abonnement beëindigen, bij Flex kan dat via https://www.ns.nl/abonnementenshop-gesloten.html#/online-beeindigen en daarna contact opnemen met NS dat je kaart geblokkeerd is.
Voor het busabonnement uiteraard contact opnemen met de betreffende vervoerder.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.