Ik ben met vakantie en heb ik mijn kaart verloren, kom ik terug pas op 12 mei, wat moet ik doen??
En ik heb een andere abonnement op hetzelfde kaart voor de bus
Ik ben met vakantie en heb ik mijn kaart verloren, kom ik terug pas op 12 mei, wat moet ik doen??
En ik heb een andere abonnement op hetzelfde kaart voor de bus
Beste antwoord door Tomas NS
Hoi Khulood en welkom bij onze Community.
Jammer om te lezen dat je je OV-chipkaart bent verloren. Het advies wat ik je dan kan geven is om je kaart te blokkeren en te vervangen via de website van OV-chipkaart. De levertijd is doorgaans niet langer dan een week. Voor informatie over hoe je je abonnement in de tussentijd kunt gebruiken kun je contact opnemen met de klantenservice van de betreffende vervoerder. Voor NS abonnementen kun je de contactinformatie hier vinden.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.