beantwoord

verschil in keuzedagen

  • 12 September 2023
  • 2 reacties
  • 89 Bekeken

Sinds jaar en dag heb ik samen met mijn echtgenoot een ov chipkaart met keuzedagen. Het nummer van mijn kaart is ****************. Wij gebruiken deze keuzedagen altijd gezamenlijk. Bij het ophalen van een keuzedag vandaag viel het mij op dat er bij mij vier keuzedagen “in bestelling” stonden en bij mijn echtgenoot, kaartnummer *************, 5 keuzedagen. Onze reishistorie over het afgelopen jaar kunnen we niet meer terugzien omdat we onlangs beiden een nieuwe kaart hebben gekregen en de oude kaarten hebben vernietigd. Ik heb de indruk dar er ergens in de loop van het jaar een fout is gemaakt doordat er bij mij bij het ophalen bv twee keuzedagen zijn afgeboekt.

Voor zover we kunnen nagaan hebben we de afgelopen jaren steeds gezamenlijk gebruik gemaakt van de keuzedagen: het kan dus niet zo zijn dat er een niet gelijk aantal resteert.

Hopelijk kunt u in uw gegevens nadere info vinden.

met vriendelijke groeten

Thea

icon

Beste antwoord door Thom 12 September 2023, 20:44

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Dit is geen postadres van Klantenservice, wij zijn ervaren reizigers, maar we hebben geen toegang tot de administratie. Omdat er het een en ander uit te leggen valt, kunt het beste even bellen naar 030 7515155. Weet u zeker dat uw beider abonnementen op dezelfde dag zijn ingegaan?

Het is beter uw persoonlijke nummers even weg te halen. Dat kan binnen een uur en als dat niet lukt zal een moderator ze verwijderen

Reputatie 7
Badge +3

Als je in mijnNS de oude kaart nog hebt staan, kun je de reisgegevens terugzien en zien wanneer keuzedagen verbruikt zijn.

Een keuzedageabonnement loopt gelijk aan het bijbehorende dalvoordeelabonnement. Lopen de verlengingsdata van jou en jouw partner gelijk?

Reageer