Vervaldatum Ov Chipkaart

  • 22 May 2024
  • 6 reacties
  • 57 Bekeken

Hallo Ik ben mijn Ov chipkaart kwijtgeraakt en wil hem vervangen. Alleen dan heb ik een vervaldatum nodig. Aangezien er een studentenreisproduct opstaat verwijst NS mij door naar Ov chipkaart.nl alleen als ik bel krijg ik alleen een robot en geen persoon die mij kan helpen. 


6 reacties

NS staat hier inderdaad buiten want je hebt geen NS-abonbement. Dit al geprobeerd?

https://www.ov-chipkaart.nl/kaart-blokkeren-en-vervangen

Ja ook al geprobeerd. Als ik mijn email en geboortedatum invoer zegt die dat hij geen kaart kan vinden

 

Reputatie 7
Badge +3

Ja ook al geprobeerd. Als ik mijn email en geboortedatum invoer zegt die dat hij geen kaart kan vinden

 

Dan heb je blijkbaar geen account bij OV-chipkaart en wordt het lastig om de vervaldatum te achterhalen.

Ja ook al geprobeerd. Als ik mijn email en geboortedatum invoer zegt die dat hij geen kaart kan vinden

 

Dan heb je blijkbaar geen account bij OV-chipkaart en wordt het lastig om de vervaldatum te achterhalen.

Kunnen ze dan ook niet met mijn kaartnummer achterhalen? Die weet ik namelijk wel

 

Ov kaart is gevonden! 

Reputatie 7
Badge +3

Mooi dat die gevonden is. Maak dan gelijk een account aan bij OV-chipkaart zodat je een volgende keer, wanneer die echt kwijt is en niet meer gevonden wordt, de kaart wel kan blokkeren. 

Reageer